šŸ“Koh Lanta, Thailand

20 oktober 2018 - Ko Lanta, Thailand

Hallo!

Weer een nieuwe blog vanaf Koh Lanta ;). We zijn hier 5 dagen in totaal geweest. Dat wilden we graag omdat we de afgelopen 3 weken heel veel hadden gedaan in een korte tijd. Dus het was fijn om even ergens een beetje te settelen ipv na twee dagen weer je spullen te pakken (wat een luxeproblemen hešŸ˜œ). De manager hier is een ladyboy en we hebben heel veel lol met haar, dus zijn echt hele leuke dagen geweest:Ā

De eerste twee dagen hebben we helemaal niks gedaan, behalve onszelf verplaatsen van zwembad naar strand naar lunch tentje. Heerlijk. De dag erop hebben we scooters Ā gehuurd en zijn we richting het National Park gegaan. Het is niet het mooiste eiland wat ik heb gezien, maar wel een van de gezelligste. De bewoners zijn heel vriendelijk en hulp wordt aan alle kanten aangeboden. We hadden een klein slippertje onderweg, maar het ging net goed.Ā Toen we aankwamen vertelde een man dat vanwege de regen de waterval en de grot slecht bereikbaar waren. Do en Kim voelden er niet zo veel voor om er heen te gaan, maar kim en ik wel. Was echt een hele tocht. Zo ongeveer iedereen die we tegen kwamen had een thaise gids bij zich, maar wij niet. We moesten door de jungle, langs 2 grote slangen en toen kwamen we bij de grot aan. Vol vleermuizen... dus 2 fotoā€™s en rennen haha. Daarna kwamen we bij de waterval. Heel gaaf om te zien. Toen we terug kwamen stonden de andere twee klaar en gingen we terug naar ā€˜huisā€™.Ā

Vandaag was de laatste dag, en ook de laatste dag samen. Kim en kim gaan morgen naar Vietnam en dominique en ik gaan nog zuidelijker Thailand. Wel even jammer, maar ook heel leuk dat we elkaar hebben ontmoet. Omdat je echt samen leeft, leer je elkaar goed kennen. Dus die reunieā€™tjes in NL komen wel goed.Ā

Tot in Koh Lipe!

Fotoā€™s