📍Bangkok, Thailand

27 september 2018 - Bangkok, Thailand

Yess ik ben er!

Tijdens de vlucht zat een thaise verpleger naast mij. Na heel veel geklets over reizen en medische dingen, heeft hij mij heel veel tips gegeven over thailand. Dan komt 11 uur naast elkaar zitten zonder wifi toch nog eens van pas..

Vervolgens moest ik de weg vinden naar het hostel, maar men wat is bangkok druk. Overal tuktuk’s, gekke straatverkopers die vanalles onder je neus duwen en thaise kinderen die met deze reuzenvrouw op de foto willen. In NL gaat het nog niet zo lekker met beroemd worden, misschien hier eens proberen.

Eenmaal aangekomen in het hostel kwam ik een groepje Nederlandse meisjes (Kim 1, Kim 2 en Dominique) tegen. Die waren net als ik net aangekomen en gaan vier maanden reizen in Azie.

Vanmorgen was ik om 05.00 klaar wakker en besloot ik om een fiets+boot tour te gaan doen om 07.00. Ik was beneden mijn schoenen aan het aantrekken en toen bleek dat de andere drie ook gingen! Het was echt heel leuk! Het was nog niet zo warm en we zijn bijna in alle wijken van Bangkok geweest. Door Chinatown, langs de floating markets en een tempel bezocht. Daarna gingen we lunchen op een soort woonboot met keuken. Was al met al heel gezellig. Ongeveer 13.00 waren we terug bij het hostel en hebben we de middag bij het zwembad gelegen. (Heeeeeel fijn dat die er is👌🏼)

S’avonds zijn we naar het treinstation gegaan om al vast de tickets voor de nachttrein naar Chang Mai op te halen. En hebben we gegeten bij Kao San Road (bekende straat). Morgen reizen we (met zijn 4en) door naar Chang Mai en Pai. Ik ben ook wel benieuwd naar de dorpjes want de stad is best overweldigend.

Het gaat dus heel goed! Het reizen gaat makkelijk en de mensen zijn heel aardig, ben benieuwd wat er allemaal nog meer gaat gebeuren.

นอนหลับสบายดี - Slaap lekker🙃

1. Aukje:
    30 september 2018
    Wat leuk Annick om mee te reizen in jou wereld! Leuke verhalen en foto's. Veel plezier en geniet meid. Dikke kus x