📍 Chang Mai, Thailand

30 september 2018 - Chang Moi, Thailand

Hallo allemaal!

Afgelopen vrijdag kwamen we aan met de nachttrein in Chang Mai. Was echt een hele ervaring. Ik had een mini trein verwacht met weinig ruimte, maar niks was minder waar. Een heel ruime en schone trein stond op ons te wachten. We waren twee potjes pesten verder toen er een klein thais mannetje de bedden kwam uitklappen en toen konden we gaan slapen. Heerlijk geslapen!

Chang Mai is een iets kleiner en gemoedelijkere stad als Bangkok. Het ligt in het dal van de bergen. We zijn er in totaal twee hele dagen geweest. De eerste dag hebben we wat slechter weer gehad. Toen zijn we gaan rondlopen en hebben we s’avonds langs de rivier gegeten. Daarna naar de nightmarket geweest en uit geweest.

Vandaag zijn we gaan ziplinen over de jungle. Dat was zo gaaf! We hebben apen en een toekan gezien. Later op de middag stond een waterval + hike van twee uur op de planning. Zie foto’s 😉

Morgen gaan we door naar een heel klein dorpje (Pai). De natuur er om heen moet heel mooi zijn, dus ik kijk er naar uit. We gaan per scooter, dus dat wordt wat haha. Er is al wel besloten dat ik achterop ga, dus ik hoef alleen te navigeren. Weer goed voor mekaar👌🏼

Zal snel weer een verhaaltje maken

Liefs, Annick