đź“Ť Koh Phangan, Thailand

12 oktober 2018 - Koh Phangan, Thailand

Sawatdeekhaaa,

Nou dit wordt een iets minder positieve blog. Maar die dagen horen er ook bij, dus daar gaan we:

De eerste dag kwamen we na een uurtje op de ferry aan in Koh Phangan. Het regende dus we namen een taxi naar ons hostel. We waren allemaal ziekjes en hadden veel buikpijn, dus met die hele bepakking lopen was ook niet echt een aantrekkelijk idee. Toen we aankwamen in het hostel, bleek het echt een feesthostel te zijn. Er zaen twee meiden met een mega kater aan een tafel en alles was vies. Daarna moesten we een contractje tekenen met oa dat we er niet gek van moesten opkijken dat er naakte mensen liepen. Na de kamer gezien te hebben besloten we een ander onderkomen te zoeken. Gelukkig was die niet ver weg. De rest van de dag hebben we uitgerust in het huisje.

s’avonds appte Annemijn dat het nu wel erg slecht gaat met Dennis (ons hondje). We hebben besloten hem in te laten slapen. Gelukkig had ik hem wel een hele stevige knuffel gegeven toen ik weg ging. Hij had veel pijn, dus het is goed zo. We hebben er zo’n leuk hondje aan gehad! Gelukkig stonden hier drie meiden met heel veel knuffels klaar. Blij dat ik niet alleen was.

Vandaag voelden Do en ik ons beter en hebben we met een scooter het eiland verkend. Het was wel een bewolkte dag met 1 hele grote bui. We hebben 2 stranden en een waterval gezien. Daarna zijn we terug gegaan naar de ziekenboeg.

Morgen gaan we naar Khao Sok national park. Daar heb ik veel zin in. We moeten 6 uur reizen, dus de netflix filmpjes zijn gedownload. Ik heb besloten mijn tijd in Bali te beperken omdat er weer een aardbeving is geweest.

Ik heb het nog steeds heel erg maar mijn zin en besef me dat ik geluksvogel ben dat ik  dit allemaal kan zien.

Tot de volgende blog! Hopelijk vanuit een zonnig en mooi Khao Sok

Groetjes Annick