đź“ŤKoh Samui, Thailand

7 oktober 2018 - Koh Samui, Thailand

Waauuww, wat is dit een mooi plekje aarde! Ik schrijf dit terwijl ik op de bank zit met een geaftersund lijf. Wat was het lekker weer.

We hebben vandaag een tour gedaan langs de (onbewoonde) eilanden in de buurt van Koh Samui. Vanochtend om 06.45 stond de wekker zodat we er om 08.00 konden zijn. We gingen met de boot naar eiland nr 1, waar we gingen snorkelen. Zo gaaf! Allemaal koraal, nemo’s en gekleurde vissen zagen we. Heel helder water. Vervolgens gingen we naar een volgend eiland waar we een hike hebben gedaan. Dit was nog een kleintje achteraf.. Het volgende eiland gingen we kajakken door een grot heen. Ik vind het zo jammer dat we er geen foto’s van hebben, had het jullie graag willen laten zien. Het volgende eiland was er een lunch klaar gezet en een mogelijkheid tot een grotere hike (500m). Dominique en Kim besloten om lekker op het strand te gaan liggen en ik en Kim gingen er voor haha. Nou het was een hele ervaring. 2 liter zweet en een uur later stonden we boven. Maar het uitzicht was het dubbel en dwars waard. Deze site heeft een beetje moeite met foto’s uploaden, dus ik hoop dat het nog lukt straks.

We hebben besloten om samen door te reizen. Allemaal iets aangepast in het plan om toch samen door te kunnen. Ik vind het ook fijn om alle ervaringen te delen en zou de helft niet doen in mijn eentje denk ik. Dus dat is top.

Uhmm, verder gaan we morgen vroeg verder naar het eiland hier naast. Ko Tao, het is het duik paradijs van Thailand. Dus misschien kom ik terug met een duikbrevet

Tot snel!

Groetjes Annick

De vlogjes kunnen niet meer gedownload worden op reislogger, dus als jullie willen kunnen jullie het bekijken op vimeo. Wachtwoord: kiminazie